fbpx

Ai nevoie de un brand dacă ai afacere în HoReCa? Da, mai mult ca oricând.

Săptămâna aceasta a avut loc al treilea modul „HoReCa Împreună”, în care am discutat cu antreprenorii și managerii participanți despre ce este BRAND-ul, care este legătura cu business-ul și cum contribuie BRAND-ul la atragerea clienţilor şi creşterea vânzărilor.

Modulul „Brand și Brand experience în HoReCa” a avut loc pe 1, 2 și 3 septembrie, în 3 sesiuni live, on-line via Zoom, cu 3 grupe distincte. Facilitatorii sesiunilor au fost Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect Brand Essence alături de Ruxandra Papuc, Director de Creație și Administrator FlipFlop Bistroteca, și Adrian Bortaș, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla.

Ce înseamnă brandul?

Dacă te-ai întrebat vreodată cum alege clientul un hotel, un restaurant față de altul, brand-ul este unul din răspunsurile cheie. Mihaela Mureșan ne-a arătat cum se construiește acest brand, iar participanții au înțeles cum să pună bazele pliat pe afacerea lor: prin importanța „factorilor de igienă”, a elementelor esențiale din serviciile oferite care nu trebuie să lipsească, a diferențiatorilor, aici antreprenorii au identificat proprii diferențiatori, și a pieselor care fac din brandul tău unul iubit, nu doar apreciat.

Cazul FlipFlop Bistroteca

Ruxandra Papuc, a arătat parcursul „FlipFlop Bistroteca” și cum brandul, dar și descriptorul ajută antreprenorii să își desfășoare activitatea și în momentele mai puțin fericite. Conceptul de bistrotecă i-a ghidat constant, chiar și în carantină, când au adus inițiative și au comunicat pornind de la cele două elemente definitorii: bistro food și muzică. „Te ajută pentru că știi cine ești și te poți asocia cu oameni care au aceeași viziune” spune Ruxandra Papuc. Mai mult, Ruxandra a povestit despre importanța parteneriatelor bine alese în dezvoltarea brand-ului și a experienței de brand.

Oportunitate Avanpost Radio Guerrilla

Acum că antreprenorii se gândesc la brand ca element cheie al afacerii, avem și o oportunitate de promovare din partea lui Adrian Bortaș, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla. Participanții își pot înscrie afacerea la Avanpost Radio Guerrilla și pot avea parte de un plan de media prin care ascultătorii postului de radio să afle despre afacere. Ascultătorii și posesorii de card Avanpost Radio Guerrilla beneficiază de 10% reducere în locațiile Avanpost pe care le pot găsi pe site-ul Radio Guerrilla și în aplicație.

Vocea HoReCa

Pentru că o poză face mai mult ca o mie de cuvinte 😉, iată un rezumat al modulului 3, chiar prin vocea participanților:

Ce urmează?

  • Urmează modulul 4, cu tema „Atragerea și creșterea comunității de clienți în HoReCa”. Vom continua discuția despre promovare și vom vorbi despre cum atragi şi cum creşti comunitatea de clienţi, care sunt principalele instrumente digitale prin care poţi să ajungi la clienţii tăi potenţiali, cum dezvolți o strategie de Social Media isteaţă şi eficientă? Cât te costă? Care e efortul şi care sunt avantajele. Live, on-line via Zoom, pe 8, 9 sau 10 Septembrie, de la 10:00 – 12:00. Facilitatorii modulului vor fi: Oana Irina Coantă, Chef & Proprietar Bistro de l’Arte, Cristian China-Birta, CEO al agenției Kooperativa 2.0. Înscrieri se mai pot face încă aici: https://horeca-impreuna.ro/inscrie-te/
  • Tot săptămâna viitoare, pe 7 septembrie, luni, de la ora 14:00, ne vom vedea în a doua întâlnire de networking on-line cu participanții care s-au înscris.
  • Și tot pentru a învăța unii de la alții, antreprenorii din HoReCa au început să ne scrie poveștile lor de adaptare la vremuri aici: https://horeca-impreuna.ro/povesti-de-nepretuit/. Povești frumoase, adevărate, care ne inspiră și ne dau curaj. Până acum au împărtășit povestea lor: Restaurantul ROD din Cluj-Napoca, Old Brick Pub din București, Nobillis Carpathian-Residence din satul Peștera, FlipFlop Bistroteca din București, Ursa Mică Glamping din culoarul Rucăr-Bran, B4 Market din București și Winestone din București.
Atragerea și creșterea comunității de clienți în HoReCa

Hai să ne bucurăm cu toții de experiența HoReCa, învățând mai multe, ÎMPREUNĂ.

„HoReCa Împreună” este un program de know-how aplicat dedicat antreprenorilor și managerilor din HoReCa pentru a susține transformarea afacerilor și adaptarea la noile vremuri. Programul este oferit și creat de Mastercard și Qriser, în parteneriat cu Edenred, Sodexo și Up Romania. Partener media: Radio Guerrilla.

No Comments

Post A Comment