fbpx

Ce poți să faci în HoReCa în noua realitate ca să fii cu câștigul pe plus?

Profits are an Opinion, Cash is a Fact” susține economistul Alfred Rappaport și asta s-a și abordat în cadrul Modulului 2 din programul „HoReCa Împreună”: eficientizare financiară, revenue management, oportunități de plată digitală și multe alte informații concrete pentru antreprenorii din întreaga țară înscriși în program.

Modulul „Digitalizare în managementul financiar al HoReCa şi noi oportunităţi de business.” a avut loc pe 25, 26 si 27 august, în 3 sesiuni live, on-line via Zoom, cu 3 grupe distincte. Facilitatorii Laura Ștefan, Director Business Development Mastercard România și Marius Mocian, Cofondator Eatble au venit cu insight-uri noi și interesante, iar participanții au completat prin răspunsurile lor.

 

Oportunități de plată digitală

 

Într-o țară aflată în top 10 global la adoptarea plăților prin card contactless și unde mai mult de 3 milioane de oameni au un card de tichete de masă sau de vacanță, integrarea plăților digitale în locație sau on-line este o oportunitate importantă pentru HoReCa, oportunitate pe care participanții la acest modul au aflat cum să o implementeze.

 

Eficientizare financiară

Despre P&L și importanța alocării corecte a costurilor și a veniturilor în mixul de produse sau în mixul de linii de business, despre costuri neprevăzute și importanța de a crea rezerve în cashflow, dar și despre idei pragmatice pentru creșterea veniturilor în HoReCa au discutat împreună facilitatorii și participanții în cele 3 sesiuni ale modulului al doilea “HoReCa Împreună”.

 

Vocea HoReCa

Participanții modulului au adus o viziune pragmatică a realității: 33% au spus că deja acceptă plata cu cardul online în cadrul propriei afaceri, iar 27% lucrează la implementarea tehnologiei pentru plata on-line. Posibilitatea plății on-line aduce mai aproape clientul de afacere, iar participanții au înțeles că această facilitate poate fi o oportunitate, dacă este adoptată ca idee de adaptare la vremuri.

Ce urmează?

  • Urmează modulul 3, cu tema „Brand și Brand experience în HoReCa”. Vom vorbi despre ce este BRAND-ul, care este legătura cu business-ul și cum contribuie BRAND-ul la atragerea clienţilor şi creşterea vânzărilor. Live, on-line via Zoom, pe 1, 2 sau 3 Septembrie, de la 10:00 – 12:00. Facilitatorii modulului vor fi: Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect Brand Essence, Ruxandra Papuc, Director de Creație & Administrator FlipFlop Bistroteca și Adrian Bortas, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla. Înscrieri se mai pot face încă aici: https://horeca-impreuna.ro/inscrie-te/
  • Tot săptămâna viitoare, pe 31 august, luni, de la ora 14:00, ne vom vedea în a doua întâlnire de networking on-line cu participanții care s-au înscris.
  • Și tot pentru a învăța unii de la alții, antreprenorii din HoReCa au început să ne scrie poveștile lor de adaptare la vremuri aici: https://horeca-impreuna.ro/povesti-de-nepretuit/. Povești frumoase, adevărate, care ne inspiră și ne dau curaj.

Hai să ne bucurăm cu toții de experiența HoReCa, învățând mai multe, ÎMPREUNĂ.

HoReCa Împreună” este un program de know-how aplicat dedicat antreprenorilor și managerilor din HoReCa pentru a susține transformarea afacerilor și adaptarea la noile vremuri. Programul este oferit și creat de Mastercard și Qriser, în parteneriat cu Edenred, Sodexo și Up Romania. Partener media: Radio Guerrilla.

No Comments

Post A Comment