fbpx

“HoReCa Împreună” a demarat cu antreprenori și manageri HoReCa din peste 70 de localități din toată țara

Săptămâna aceasta a început „HoReCa Împreună” – un program de know-how aplicat dedicat antreprenorilor și managerilor din HoReCa pentru a susține transformarea afacerilor și adaptarea la noile vremuri. Programul este oferit și creat de Mastercard și Qriser, în parteneriat cu Edenred, Sodexo și Up Romania.

Programul se conturează a fi cu adevarat „HoReCa Împreună” căci până în acest moment s-au înscris în comunitate antreprenori și manageri din toate tipurile de HoReCa: de la restaurante fine-dining, la fast-food-uri, la firme de catering, hoteluri sau pensiuni, cafenele, baruri, puburi, cofetării/ patiserii și nu numai, din peste 70 de localități din toată țara, ba chiar și de peste Prut.

antreprenori și manageri HoReCa

Oportunităţi de transformare și digitalizare a business-ului HoReCa

În primul modul desfășurat în această săptămână în 3 sesiuni live, on-line, cu 3 grupe distincte, Maria Cenușă, Innovation & Change Consultant ICG Integrated Consulting Group Romania împreună cu Victor Răcariu, CEE Glovo și Razvan Crișan, Co-fondator Kane Group au propus participanților „Oportunităţi de transformare și digitalizare a business-ului HoReCa”.

Dacă la începutul modulului, peste 60% dintre participanții respondenți au afirmat că anul acesta nu au făcut transformări majore în business-ul lor, până la final 100% dintre participanții respondenți au fost de acord că transformarea prin adoptarea de soluții digitale nu este un moft, ci o necesitate în HoReCa noii realități. Și pentru că o poză face cât o mie de cuvinte, iată aici o poză concluzivă ce cuprinde cuvintele cheie la finalul modulului, chiar de la participanți:

Feedback-ul

Modulul s-a încheiat cu un feedback foarte bun, participanții apreciind tema, facilitatorii, conținutul, statisticile și multiplele exemple de transformare și digitalizare: Am apreciat deschiderea speakerilor de a împărtăși din experiențele proprii folosind un limbaj natural, accesibil; atmosfera relaxată și comunicarea eficientă; dorința de a cunoaște audiența prin profilarea disponibilă pe menti.com -Felicitări!”; “Deschiderea participanților spre livrarea de informații practice”, “Am apreciat interacțiunea celor care au ținut prezentarea”.

Am primit nu doar aprecieri, ci și sugestii, de care vom ține cont în următoarele săptămâni de program: “Și mai mulți speakeri cu și mai multe idei și experiență” (urmează, urmează 😊 – aici totul despre speakerii următoarelor 4 module: www.horeca-impreuna.ro) sau “o sesiune de interacțiune lărgită și cu ceilalți participanți, dacă doresc; feedback-uri live, obstacole întâlnite și surmontate eventual” (cu drag invităm doritorii la sesiunile on-line de networking cu participanții în fiecare luni, la ora 14:00).

Ce urmează?

Pe scurt, continuăm să învățăm cum să ne adaptăm, împreună:

  • Săptămâna viitoare urmează modulul 2, cu tema „Digitalizare în managementul financiar al HoReCa şi noi oportunităţi de business”. Despre surse de cash, de profit și linii noi de venituri. Live, on-line, pe 25, 26 sau 27 August, de la 10:00 – 12:00. Facilitatorii modulului vor fi: Laura Ștefan – Director Business development Mastercard alături de Marius Mocian – Cofondator Eatble. Înscrieri se mai pot face încă aici: https://horeca-impreuna.ro/inscrie-te/
  • Tot săptămâna viitoare, pe 24 august, luni, de la ora 14:00, ne vom vedea în prima întâlnire de networking on-line cu participanții care s-au înscris.
  • Și tot pentru a învăța unii de la alții, antreprenorii din HoReCa au început să ne scrie poveștile lor de adaptare la vremuri aici: https://horeca-impreuna.ro/povesti-de-nepretuit/. Povești frumoase, adevărate, care ne inspiră și ne dau curaj.

 

Știm că lunile acestea sunt pline de provocări, dar parcă ÎMPREUNĂ e mai ușor să găsim soluții, curaj și resurse. Așa că dacă știi antreprenori sau manageri HoReCa pentru care acest program ar fi de folos, dă-i de știre și ne vom bucura să fim ÎMPREUNĂ.

 

Cu bine, pe curând!

 

No Comments

Post A Comment